tisdag 8 december 2009

Hur tänkte jag här? (del 3)

I kategorin orörda impulsinköp måste nog ändå denna produkt toppa listan. Jag har fortfarande lite svårt att se hur jag tänkte. Och varför?

Lite bakgrund. Jag gick, för första och sannolikt sista gången, in på Lidl på Folkungagatan, inlockad av en braskande annons i fönstret. Hantel 249 kr! Jag slog till. Tog den sista de hade. Det hade varit en strykande åtgång berättade butiksbiträdet. När jag kom hem monterade jag ihop delarna och lyfte den några gånger och kände mig så otroligt fånig. Jag kände direkt att det här är en produkt som jag ALDRIG kommer att använda. När jag köpte den målade jag upp ett ambitiöst scenario där jag skulle ha den framme och kanske lite förstrött använda den samtidigt som jag tittade på TV. Eller kanske ha den bredvid sängen för att kunna inleda varje morgon med några resoluta lyft.

Inget av detta har hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar